چت یونگ سنگ بایه طرفدار


عشق فقط دابل اس

خدایااسمانت متری چندزمینت دیگربوی زندگی نمی دهد

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح


طرفدار: چون دوستت دارم.... دارم کره ای یاد میگیرم.....خیلی سخته

 :ysآره خیلی سخته

طرفدار: معنی تریپل اس واسه هئو یونگ سنگ چیه؟

Ys : طرفدار ss501

طرفدار:اگه به اینجا بیای هرروز منو میبینی؟؟؟؟؟؟

 : ys تو؟؟؟؟؟تو کی هستی؟؟؟؟؟!!

طرفدار: اوپا تو واقعا بامزه ای

Ys : تو بامزه تری!!!

 طرفدار: نظرات طرفداران رو چک میکنی؟؟؟؟؟

Ys: اغلب نه....به ندرت

طرفدار: دوس دارم یه بار ببینم کسی رو سرزنش میکنی

Ys: اگه کسیو سرزنش کنم مردم جیغ میکشن

طرفدار: اوپا مثل اینکه هیچ انرژی نداری

Ys : درسته

طرفدار:اوپا دوست دختر داری؟؟؟؟؟

 Ys : منم یه انسانم" یعنی حق داشتنش رو دارم..."

طرفدار: نقشه ای برای کنسرت سولو دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه آره کیا مهمون های افتخاریت میشن؟؟؟؟

Ys: اینکارو میکنم اگه 10000 نفر به کنسرتم بیان.....مهمونای افتخاریم تریپل اسها

طرفدار: ما طرفدار ss501 هستیمما از peru هستیم جای قشنگیه

Ys : جایی که من زندگی میکنم هم قشنگه

طرفدار: اوپا سنی که برای ازدواج در نظر گرفتی چیه؟؟؟؟؟

Ys : نمیخوام ازدواج کنم

طرفدار: دلم واست تنگ شده

Ys : برو اینترنت ویدیو هام روببین !!!!که که^^

طرفدار: میدونستی گاهی دلم واسه لپ تپلت تنگ میشه....چیکارش کردی؟؟؟؟؟

Ys: مکیدمش درون

حرفی به طرفدارات

Ys : خیلی ممنونم

طرفدار:اگه اوپا اسممو نگه طرفدار هیون جونگ اوپا میشم....فقط یه بار بگو

Ys: !! نمیگم

طرفدار: به خاطر اوپا با مامانم دعوام شد.....تقصیره توئه اوپا

Ys : خوب..... الان باید  چیکار کنم؟!!

طرفدار: هنوز تمام پاسخ های رسیده جواب داده نشده؟؟؟

Ys: نشده؟؟؟؟؟جواب های من عادی نیستن

طرفدار: با من ازدواج کن

Ys: نمیخوام

طرفدار: منم دستم صدمه دیده پول بستری شدنمو بده

Ys : پولی ندارم

طرفدار: اخیرا چه حسی داری؟؟؟؟؟

Ys: حسی مثل همون

طرفدار: فقط یه بار روی صحنه بخند...پسر شیک

Ys: وقتی استرس دارم چطور بخندم؟؟؟؟

طرفدار: جواب....مثل اینکه من درست انتخاب نمیکنم

Ys: تو درست انتخاب میکنی

طرفدار: اوپا خواهش میکنم یه بار به کیونگ(بچه ها اینجا نمیدونم هیونگو میکگه یا کیورو) هی زنگ بزن.....اگه زنگ بزنی رتبه ی اول رو میگیری

Ys: اگه رتبه اول نگرفتم تو مسئولیتش رو قبول میکنی؟؟؟؟

طرفدار: اوپا وقتی برای فن میتینگ میای بیا با هم بریم بیسبال بازی کنیم....به همراه نوشیدنی و مرغ...که که!!

Ys: باشه نوشیدنی بیشتر باشه

طرفدارات رو بیشتر دوس داری یا اعضا رو؟؟؟

ys : تو مادرت رو بیشتر دوس داری یا منو؟؟؟(خیلی قشنگ جواب داده یعنی اعضایss501 مثل اعضای خانوادمن و منم اعضای خانوادمو بیشتر دوس دارم

طرفدار:  الان داری به چی فکر میکنی؟؟؟؟؟من؟؟!!

Ys: به اینکه همتون دارین ه چی فکر میکنین!!! 

طرفدار: اوپا من به خاطرت گریه کردم

Ys: منم به خاطرت لبخند میزنم

طرفدار: اوپا من خیلی ملاقاتت کردم ولی اگه منو ببینی منو یادت نمیاد

Ys: که که که^^ ببینمت یادم میاد

طرفدار: هئو یونگ سنگ تو پسر بدی هستی!!!!!

Ys: تو زن بدی هستی

طرفدار: مدل ایده آلت چیه؟؟؟؟

Ys: مدل ایده آله من....زنه

طرفدار: اوپا الان چه خواسته ای از طرفدارات داری؟؟؟؟؟

Ys: خواسته....اینکه یکی بشیم

طرفدار:الان چی میشنوی؟؟؟؟؟

Ys: ضربان قلبمو؟؟؟؟؟فک نکنم منظورت این باشه

طرفدار:اوپا بیا جمعه با هم بریم بیسبال بازی کنیم

: ys جمعه موزیک بانک دارم

طرفدار:"gong yujin"!!! اگه صدام کنی تو موزیک بانک اول میشی

: ys دروغگو

طرفدار:فقط یه بار بگو "نونا فایتینگ" باور کن نمیخورمت

 : ys شاید خوردی

طرفدار:اوپا خیلی بدی واسه چی قلبمو دزدیدی؟؟؟؟؟

 :ysپس منو ببر پاسگاه پلیس

طرفدار:کی به ژاپن میای دوباره؟

Ys: وقتی همتون ازم درخواست کنینی....!!فوری میام

طرفدار:الان کجایی؟؟؟؟؟

Ys: در دفتر

طرفدار:سلام اوپا من یه طرفدار هنگ کنگی هستم......فایتینگ!!!!!دوستت دارم.....بیا اینجا

: ys واسه خرید بیام تونجا؟؟؟که که^^

طرفدار:بعد از اینکه این فصل تمام شد چیکار میکنی؟؟؟؟؟

Ys  :میرم واسه برنامه ی رادیویی

طرفدار:نونا میپرسه چربی های روی شکمت رو چیکار کردی؟؟؟؟؟

 :ys ریختمشون دور......همشو ....!!!

طرفدار:لطفا تو سایت رسمیت پیام بذار

 :ys بزودی

طرفدار:چرا به بعضیا جواب میدی به بعضیا جواب نمیدی؟؟؟؟؟؟

 :ys اگه بینم جواب میدم اگه نبینم جواب نمیدم

ys: وقتی کار نداری کجا میری؟؟؟؟

ys: رازه

طرفدار:من تازه از مدرسه برگشتم خیلی سخت درس خوندم لطفا ستایشم کن

ys: ستایش

طرفدار:اوپا بعد از این هم تمرین و اجرا داری؟؟؟؟؟؟؟(یعنی بلافاصله بعد از چت)

ys: من آدم مشغولی هستم

طرفدار:اوپا انگلیسیت خوب نیس؟؟؟؟

ys: نه

طرفدار:به این فکر کردی تو برگشتت بترکونی؟؟؟؟؟(یا به این فکر کردی که با سبک راک برگردی؟)

ys:فقط تو کنسرتام

طرفدار:به این فکر کردی که کی سونبه(سال بالایی) میشی؟؟؟

YS: وقتی خواننده های دیگه بگن "سلام سال بالایی"(سونبه نیم

طرفدار:چقدر اینجا کنده؟؟؟؟؟؟از همین الان تمام جوابای اوپا رو میدونم

YS: واقعا اینطوره؟؟؟؟نمیدونم

طرفدار:من عرق کردم چون باید برم دستشویی اما به خاطر تو نمیرم......بیا بیرون

YS: زود برو و برگرد اینطوری مریض میشی

طرفدار:دستت خوبه؟

ys:نه هنوز درد داره

طرفدار:من شامم روز خوردم و برگشتم هنوز یونگ سنگ نیومده(کوری مادر؟؟)

ys: من اینجام

طرفدار:داشتی چیکار میکردی؟؟؟؟؟دیر کردی

ys: آره دیر کردم

طرفدار:یونگ سنگ میدونیکه تو پادشاه تمرین ss501 هستی؟؟؟؟

ys: آره شنیدم ولی این یعنی چی؟؟؟

طرفدار:تو باید اولین کسی باشی که خوندن طرفدار رو درست کنی!!!!(نفهمیدم)

ys: چرا من باید درستش کنم؟؟؟؟؟

طرفدار:اوپا دیدی طرفدارات روی home page سایتت چیکار کردن؟؟؟؟؟؟

ys: دیدم

طرفدار:سوالارو انتخاب میکنی؟؟؟

ys:لطفا تو یکی بپرس

طرفدار: چه حسی داری پسر بدی شدی؟؟؟؟؟

ys: خوشحالم.....خوشحالم!!!

طرفدار:به نظر میرسه تو میتونی رتبه ی اول رو بگیری

ys :تو گرفتن رتبه ی اول تو کمکم کن.که که!!^^

طرفدار:اوپا کدوم گروه دختر رو بیشتر دوس داری؟؟؟؟

ys: همشون عالین(سوال=مذخرف  جواب=پیچوندن)

طرفدار:تنها نیستی؟؟؟همیشه با اعضا واسه ضبط میرفتی....حالا که تنها میری بعد از ضبط با کی با میری بازی؟؟؟؟ مدیر برنامت یا رقاصات؟؟؟؟؟

ys: با هردوشون که که

طرفدار:میتونی تا 10 سال طرفدارات رو جمع کنی و باهاشون نوشیدنی با مرغ بخوری؟؟؟؟؟؟

ys: تا 10 دیگه میشم 36 سالم ......میخوام تا وقتی بمیرم شگفت انگیز باشم

طرفدار:اوپا بعد از یه بازی بر میگردم

ys: لطفا برو و مراقب باش

طرفدار: من از peru هستم لطفا یادت باشه که دوستت داریم

ys: wow....peru!!!!مرسی

طرفدار: اوپا تو طرفدار زیادی تو اندونزی داری لطفا سلام کن

ys: سلام

طرفدار: اخیرا چه آهنگی رو اجرا کردی؟؟؟؟

ys: let it go

طرفدار:احساست در مورد لحنت تو آهنگ strong heart چیه؟؟؟؟؟؟

ys: هیچ نظری ندارم

طرفدار:اوپا من سخت در حال یاد گرفتن هستم اما نتیجم خوب نمیشه.....دلیلش چیه؟؟؟؟؟لطفا یه راه حل خوب پیشنهاد بده

ys: من تو یاد گرفتن خیلی بدم.......من کلا فهمیدم تو یاد گرفتن چی بهترم.....من از جوونیم خوندن یاد گرفتم....ولی کلا یاد گرفتن چیز جالبی نیس......ولی تو این سنم پشیمونم

طرفدار: من میدونم داشتی مرغ میخوردی

ys:خوبه؟؟؟

طرفدار:اوپا من چطورم؟؟؟؟؟

ys: تو کی هستی؟؟؟؟؟

طرفدار:یونگ سنگ خجالتی

ys: این چیه؟؟؟  -____-

طرفدار:اوپا دوستت دارم ....سارانگهیو

ys: منم  همینطور

طرفدار:به تایوان میای

ys: آرزومه برم

طرفدار:سلام من یه فن سنگاپوری هستم

ys: دوستتون دارم....خیلی

طرفدار:میدونستی تو عربستان سئودی هم طرفدار داری؟؟

ys:جدی؟؟؟؟؟ممنونم

طرفدار:اوپا دوستت دارم

ys:بله!!!که که ^^

طرفدار:به کی تعلق داری؟؟؟؟؟به ملیونها نفر؟؟؟؟همه؟؟؟؟؟؟

ys: من فقط خودمم به کسی تعلق ندارم

طرفدار:اوپا چی میخوای بخوری؟؟؟؟بگو واست بخرم

ys: من هیچی واسه خوردن ندارم میخوام یه چیز بخورم...!!!ببین لاغرتر شدم ولی اینطوری بهتره

طرفدار:اوپا میدونی به طرفدارات تعلیم میدی؟؟؟؟؟هنوز هم داری تعلیم میدی؟؟؟؟

ys:من چیو تعلیم دادم؟؟؟؟؟

طرفدار:یونگ سنگ سلام...من از ایرانم.....میدونی من شبیه توام؟؟؟؟؟ببخشید کره ایم زیاد خوب نیس....خوشحال شدم باهات حرفیدم

ys: کره ایت زیاد بد نیس البته یه کم سخت متوجه ی حرفت شدم...که که ^^ فایتینگ

طرفدار:من از 17 سالم بود طرفدارت بودم الان 23 سالمه...واقعا زمان زیادیه...ما تا ابد باهمیم

ys: زمان زیادیه....

طرفدار:اوپا چیزی خوردی؟؟؟؟؟؟لطفا شامت رو فراموش نکن

ys: شامم رو خوردم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هآ: <-TagName->
♥ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, ♥ 17:35 بـ ه قـلمـ ساراکریمی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ